Uverejnené Vložiť komentár

Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

1. Spotrebiteľ má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia Tovaru. V prípade, že predmetom Kúpnej zmluvy je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky Tovaru. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť Prevádzkovateľovi (ako predávajúcemu) odoslané v lehote uvedenej v tomto odstavci.

2. Tovar musí byť vrátený v pôvodnom stave, kompletný a v pôvodnom obale, v ktorom bol výrobok dodaný. Ak je tovar, ktorý vracia Prevádzkovateľovi poškodený a/alebo opotrebovaný, najmä v prípade, že sú odstránené originálne označenia Tovaru(t.j. ceduľky, nálepky a pod.), je Spotrebiteľ povinný Prevádzkovateľovi nahradiť náklady na uvedenie Tovaru do pôvodného stavu.

3. Spolu s tovarom musí byť zaslaný v krabici aj originál doklad o zakúpení (faktúra) a vyplnený formulár pre vrátenie tovaru. 

4. Odstúpiť od zmluvy nie je možné pri tovare uzavretom v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

5. Tovar zaslaný formou dobierky nebude Prevádzkovateľom prijatý. 

6. Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy, je povinný oznámiť písomne číslo svojho bankového účtu pre vrátenie kúpnej ceny za Tovar. Prevádzkovateľ pošle Spotrebiteľovi peniaze naspäť na účet do štrnástich (14) dní od doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Ak sú na to splnené zákonné dôvody (napríklad vrátenie poškodeného tovaru) bude si prevádzkovateľ u spotrebiteľa nárokovať úhradu spôsobenej škody.

7. Náklady na vrátenie tovaru hradí spotrebiteľ. 

8. Tovar na vrátenie posielajte na adresu apiro, s.r.o., Kazanská 1B, 821 06 Bratislava.  

Bratislava, 28.8.2020

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *